«سارا حاتمی» بازیگر سریال «زخم کاری» در جمع داوران جشنواره «آسمون» شاهد احمدلو «راننده شخصی» را می‌سازد استقبال کم‌نظیر از اولین کنسرت عرفان طهماسبی | بلیت‌هایی که در کمتر از ۱۵ دقیقه تمام شد!  افتتاحیه نمایشگاه کالا و لوازم خانگی برای اهالی فرهنگ و هنر مشهد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) چهره جدید «آزیتا لاچینی» بازیگر سریال پدرسالار، در ۸۵سالگی پخش زنده دعای عرفه از شبکه‌های تلویزیونی + جزئیات سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) انیمیشن ایرانی برنده جشنواره ترایبکا شد بازگشت «ویل اسمیت» به تلویزیون با سریالی علمی تخیلی رمان «تنهایی دوشیزه» منتشر شد  حمید جبلی و هوتن شکیبا در میان داوران جشنواره «با انرژی» درگیری خشونت‌آمیز فرزندان «آلن دلون» در خانه پدری نقش آفرینی «امیلی بلانت» در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ «ماجرای سال آخر» در راه بمبئی مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جلدِ سَخت | درباره جلد‌های هزارساله که حافظ کتاب‌ها هستند ۸  گفتار از شاعر بریتانیا درباره حکیم توس
سرخط خبرها

جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه

  • کد خبر: ۲۲۶۸۴۱
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه
مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگرد‌های خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با دستور قضایی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور و شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به خاطر اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شده است.

متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->